Een indrukwekkend paviljoen van twee verdiepingen, met een oppervlakte van meer dan 750 vierkante meter, nieuwe innovaties die voor het eerst werden getoond, boeiende lezingen en nieuwe inzichten – je kunt het zo gek niet bedenken! FORVIA toonde onlangs zijn baanbrekende technologieën op CES® 2024, 's werelds grootste tech-evenement in Las Vegas. Met meer dan 138.000 bezoekers en meer dan 4.000 exposanten, is CES de plek waar baanbrekende technologieën, wereldwijde innovators en de slimste koppen uit de industrie jaarlijks samenkomen. Om een blijvende indruk te maken, ondersteunde Team Hoynck de zevende grootste wereldwijde toeleverancier in de auto-industrie bij het presenteren van hun duurzame en innovatieve technologieën aan de wereld.
De toekomst van mobiliteit
Met meer dan honderd jaar geschiedenis, werd FORVIA opgericht in 2022 toen twee leiders in autotechnologie – Faurecia en HELLA – hun krachten bundelden. Deze twee sterke merken delen een prestatiegerichte cultuur en een vergelijkbare visie op duurzaamheid. De combinatie biedt een solide basis om de huidige uitdagingen in de auto-industrie aan te gaan, waaronder Veilig & Geautomatiseerd rijden, Elektrificatie & Energiemanagement, en Duurzame & Digitale cockpitervaringen. Geleid door hun missie om voorop te lopen in duurzame technologie voor mobiliteitservaringen die ertoe doen, wordt deze boodschap duidelijk weerspiegeld in alle communicatie en output. Volgens Petra van der Waard, Marketing Communications & Event Director bij FORVIA, was de integratie van hun kernwaarden een essentieel onderdeel van de briefing die ze deelden met Team Hoynck. "Tijdens het aanbestedingsproces een jaar geleden vertaalde Team Hoynck onze kernboodschap in een uniek standconcept. Hun voorstel sloot perfect aan bij alles wat we met het FORVIA-merk wilden uitdrukken."
Het creëren van een impactvol ontwerp
Bij het voorbereiden van het ontwerpconcept was het essentieel om rekening te houden met FORVIA's hoofddoelen van het creëren van marktleidende technologieën en producten. Petra vertelde hoe "Team Hoynck ons ondersteunde bij het creëren van een unieke stand met een doordachte klantbeleving – van binnen en van buiten. Dit stelde ons in staat om op de best mogelijke manier met onze klanten in contact te komen." Met de nadruk op duurzaamheid streefde FORVIA naar een duurzame uitstraling en gevoel bij elke beurs die ze bijwonen. Op CES 2024 kozen ze bewust voor een standontwerp met natuurlijke en recyclebare materialen, herbruikbare en gehuurde structuren, en gehuurd meubilair. "Als onderdeel van onze branding gebruiken we ook ronde elementen in ons ontwerp. Deze vorm symboliseert de 'F' van FORVIA en staat voor onze technologieën die voor mensen zijn gemaakt. Team Hoynck deed uitstekend werk door ons te helpen dit te bereiken met een ontwerp dat onze doelstellingen perfect weerspiegelt," zegt Petra.
Bereid om die extra stap te zetten
Petra benadrukt haar waardering voor het team dat altijd bereid is een stap verder te gaan. Vanaf het moment dat de briefing wordt ontvangen tot het uitwerken van standconcepten en details, zegt Petra: "Die extra stap zetten is vaak precies wat FORVIA nodig heeft. Team Hoynck stelt altijd voor om vruchtbare discussies, brainstormsessies, of workshops te houden. Ze zijn meer dan bereid om die extra stap voor ons te zetten." Voor Petra en haar team is dat hoe de ontwikkeling van een authentieke en oprechte samenwerking wordt versterkt. Tijdens CES 2024 streefde Team Hoynck ernaar om de rechterhand van hun klant te zijn en een verlengstuk van hun werk – van het creëren van impactvolle ontwerpconcepten tot de uitvoering ter plaatse. "Daarom vertrouwen mijn team en ik hen deze projecten toe. We zien hen als een partner. Ze bieden de flexibiliteit en kwaliteit die we zoeken. Team Hoynck neemt de volledige coördinatie op het evenement op zich. Ze zijn een lean en efficiënt, maar compact team – precies wat we nodig hebben," zegt Petra.
Meer foto's van dit project vindt u hier.